Jak jednoduše a rychle zobrazit konverzní trasu v GA4?

Návod na nastavení konverzní trasy za 10 minut. Interpratce výsledků.

Statistika

Analytika

22. 2. 2024

V článku se dozvíte:
  1. Co je konverzní trasa?

  2. Proč konverzí trasy jsou důležité?

  3. Nastavení konverzní trasy v GA4.

  4. Interpretace výsledku.

  5. Zobecnění Bayesová vzorce na data.


Co je konverzní trasa?

Konverzní trasa, také známá jako cesta zákazníka, je digitální cesta, která se skládá z kroků, které uživatel podnikl před provedením konverzní akce. Tyto kroky mohou zahrnovat kliknutí na reklamu, návštěvu webu, prohlížení produktu, interakci s e-mailem a mnoho dalšího.

Proč jsou konverzní trasy důležité?

Sledování konverzních tras poskytuje podnikům/společnostem hlubší pochopení o tom, jak kampaň nebo web ovlivňuje rozhodování různých uživatelů. Pomáhá identifikovat klíčové body a kanály, které přispívají k rozhodování konkrétní skupiny uživatelů o dokončení konverzní akce (nákupu/rezervaci/vyplnění formuláře atd.) a umožňuje podnikům optimalizovat marketingové strategie pro dosažení maximálních výsledků.

Nastavení konverzní trasy v GA4

Google Analytics nabízí cenný nástroj zvaný "Průzkum cesty", který pomáhá zachytit to, jak návštěvníci webu interagují s obsahem webu, a jak velký podíl uživatelů opustí web, než dokončí primární konverzní akci. Tento nástroj umožňuje nastavit libovolnou konverzní trasu na základě událostí, konverzí a dalších metrik. Zároveň Google Analytics 4 dovoluje zagregovat data podle různých dimenzí: např. kategorie zařízení, pohlaví, země atd., a podívat se na podrobnější data.

Níže naleznete návod, kde krok za krokem popisuji, jak rychle zobrazit základní konverzní trasu, která Vám poskytne nezbytnou informaci o chování zákazníků na webu.

Návod

Na začátek bych ráda zmínila to, že data v Excelu na konci návodu jsou fiktivní a mnou vymyšlela. Výsledek v GA4 bude vypadat naprosto stejně
  1. Přihlaste se do účtu na GA4;

  2. Na panelu vlevo rozklikněte složku „Průzkumy“;



  3. Ihned před sebou budete mít několik šablon průzkumu, které GA4 defaultně nabízí;

  4. Otevřete šablonu „Průzkum cesty“;



  5. Po otevření šablony budete mít před sebou pracovní rozhraní, kde se nastavují konverzní trasy;

  6. Vás nejvíce budou zajímat sloupce „Proměnné“ a „Nastavení“;

  7. Začnete sloupcem „Nastavení“ a ujistěte se, že máte správně nastavené následující složky: METODA – průzkum cesty, VIZUALIZACE – standardní konverzní trasa;



  8. Pak jdete do složky „Kroky“ a nastavte jednotlivé kroky pro svoji konverzní cestu. Pro přehlednost jsem nastavila jednoduchou konverzní cestu, která se skládá z několika kroků: návštěvnost webu, otevření stránky s možností rezervace, dokončení rezervace. Při výběru jednotlivých kroků můžete pracovat s operátory a/nebo a nastavit podmínky kroku dle svých potřeb. Zároveň každý krok se dá pojmenovat;



  9. V případě potřeby se dá nastavit filtr, přidat vybranou dimenzi do „Rozdělení“ a zobrazit podrobnější data (např. jak vypadá konverzní cesta žen ve věku 18-25 let žijících v Praze);


    Interpretace výsledků


    GA4 Vám zobrazí grafický a tabulkový výsledek. Tabulka bude obsahovat následující atributy: „Uživatelé (% z kroku 1)“, „Míra dokončení“, „Opuštění“ a „Míra opuštění“. Jedná se o data v absolutním a relativním vyjádření.


    První atribut (sloupec) vyjadřuje, kolik procent uživatelů z předchozího kroku uskutečnilo daný krok. V mém případě data kroku č. 2 „Stránka s rezervaci“ říkají, že 250 uživatelů z kroku č.1 „První otevření/návštěva“, nebo 20,0 % z těch, kdo navštívil web, otevřelo stránku s rezervací, a 30 lidí, nebo 3 % z těch, kdo navštívil web (krok č. 1), dokončilo rezervaci. Tzn., že ve sloupci „Uživatelé (% z kroku 1)“, procentuální vyjádření se počítá ve vztahu ke kroku č. 1.


    Atribut „Míra dokončení“ je vyjádřen v relativní hodnotě a odpovídá na dotaz „kolik procent lidí z těch, kdo uskutečnil daný krok, provedlo krok následující?“. Hodnota u kroku č. 2 „Stránka s rezervaci“ říká, že 12 % lidí dokončilo rezervaci.


    Sloupce „Opuštění“ a „Míra opuštění“ obsahují stejnou informaci v různé podobě: celá čísla a procenta. Hodnota 750 u kroku č.1 „První otevření/návštěva“ vyjadřuje to, že 750 z 1000 uživatelů opustili web po prvním kroce. GA4 zobrazuje také sloupcový graf, který je grafickým vyjádřením tabulkových dat.


Děkuji za pozornost. :)


Co je konverzní trasa?

Konverzní trasa, také známá jako cesta zákazníka, je digitální cesta, která se skládá z kroků, které uživatel podnikl před provedením konverzní akce. Tyto kroky mohou zahrnovat kliknutí na reklamu, návštěvu webu, prohlížení produktu, interakci s e-mailem a mnoho dalšího.

Proč jsou konverzní trasy důležité?

Sledování konverzních tras poskytuje podnikům/společnostem hlubší pochopení o tom, jak kampaň nebo web ovlivňuje rozhodování různých uživatelů. Pomáhá identifikovat klíčové body a kanály, které přispívají k rozhodování konkrétní skupiny uživatelů o dokončení konverzní akce (nákupu/rezervaci/vyplnění formuláře atd.) a umožňuje podnikům optimalizovat marketingové strategie pro dosažení maximálních výsledků.

Nastavení konverzní trasy v GA4

Google Analytics nabízí cenný nástroj zvaný "Průzkum cesty", který pomáhá zachytit to, jak návštěvníci webu interagují s obsahem webu, a jak velký podíl uživatelů opustí web, než dokončí primární konverzní akci. Tento nástroj umožňuje nastavit libovolnou konverzní trasu na základě událostí, konverzí a dalších metrik. Zároveň Google Analytics 4 dovoluje zagregovat data podle různých dimenzí: např. kategorie zařízení, pohlaví, země atd., a podívat se na podrobnější data.

Níže naleznete návod, kde krok za krokem popisuji, jak rychle zobrazit základní konverzní trasu, která Vám poskytne nezbytnou informaci o chování zákazníků na webu.

Návod

Na začátek bych ráda zmínila to, že data v Excelu na konci návodu jsou fiktivní a mnou vymyšlela. Výsledek v GA4 bude vypadat naprosto stejně
  1. Přihlaste se do účtu na GA4;

  2. Na panelu vlevo rozklikněte složku „Průzkumy“;



  3. Ihned před sebou budete mít několik šablon průzkumu, které GA4 defaultně nabízí;

  4. Otevřete šablonu „Průzkum cesty“;



  5. Po otevření šablony budete mít před sebou pracovní rozhraní, kde se nastavují konverzní trasy;

  6. Vás nejvíce budou zajímat sloupce „Proměnné“ a „Nastavení“;

  7. Začnete sloupcem „Nastavení“ a ujistěte se, že máte správně nastavené následující složky: METODA – průzkum cesty, VIZUALIZACE – standardní konverzní trasa;



  8. Pak jdete do složky „Kroky“ a nastavte jednotlivé kroky pro svoji konverzní cestu. Pro přehlednost jsem nastavila jednoduchou konverzní cestu, která se skládá z několika kroků: návštěvnost webu, otevření stránky s možností rezervace, dokončení rezervace. Při výběru jednotlivých kroků můžete pracovat s operátory a/nebo a nastavit podmínky kroku dle svých potřeb. Zároveň každý krok se dá pojmenovat;



  9. V případě potřeby se dá nastavit filtr, přidat vybranou dimenzi do „Rozdělení“ a zobrazit podrobnější data (např. jak vypadá konverzní cesta žen ve věku 18-25 let žijících v Praze);


    Interpretace výsledků


    GA4 Vám zobrazí grafický a tabulkový výsledek. Tabulka bude obsahovat následující atributy: „Uživatelé (% z kroku 1)“, „Míra dokončení“, „Opuštění“ a „Míra opuštění“. Jedná se o data v absolutním a relativním vyjádření.


    První atribut (sloupec) vyjadřuje, kolik procent uživatelů z předchozího kroku uskutečnilo daný krok. V mém případě data kroku č. 2 „Stránka s rezervaci“ říkají, že 250 uživatelů z kroku č.1 „První otevření/návštěva“, nebo 20,0 % z těch, kdo navštívil web, otevřelo stránku s rezervací, a 30 lidí, nebo 3 % z těch, kdo navštívil web (krok č. 1), dokončilo rezervaci. Tzn., že ve sloupci „Uživatelé (% z kroku 1)“, procentuální vyjádření se počítá ve vztahu ke kroku č. 1.


    Atribut „Míra dokončení“ je vyjádřen v relativní hodnotě a odpovídá na dotaz „kolik procent lidí z těch, kdo uskutečnil daný krok, provedlo krok následující?“. Hodnota u kroku č. 2 „Stránka s rezervaci“ říká, že 12 % lidí dokončilo rezervaci.


    Sloupce „Opuštění“ a „Míra opuštění“ obsahují stejnou informaci v různé podobě: celá čísla a procenta. Hodnota 750 u kroku č.1 „První otevření/návštěva“ vyjadřuje to, že 750 z 1000 uživatelů opustili web po prvním kroce. GA4 zobrazuje také sloupcový graf, který je grafickým vyjádřením tabulkových dat.


Děkuji za pozornost. :)


Co je konverzní trasa?

Konverzní trasa, také známá jako cesta zákazníka, je digitální cesta, která se skládá z kroků, které uživatel podnikl před provedením konverzní akce. Tyto kroky mohou zahrnovat kliknutí na reklamu, návštěvu webu, prohlížení produktu, interakci s e-mailem a mnoho dalšího.

Proč jsou konverzní trasy důležité?

Sledování konverzních tras poskytuje podnikům/společnostem hlubší pochopení o tom, jak kampaň nebo web ovlivňuje rozhodování různých uživatelů. Pomáhá identifikovat klíčové body a kanály, které přispívají k rozhodování konkrétní skupiny uživatelů o dokončení konverzní akce (nákupu/rezervaci/vyplnění formuláře atd.) a umožňuje podnikům optimalizovat marketingové strategie pro dosažení maximálních výsledků.

Nastavení konverzní trasy v GA4

Google Analytics nabízí cenný nástroj zvaný "Průzkum cesty", který pomáhá zachytit to, jak návštěvníci webu interagují s obsahem webu, a jak velký podíl uživatelů opustí web, než dokončí primární konverzní akci. Tento nástroj umožňuje nastavit libovolnou konverzní trasu na základě událostí, konverzí a dalších metrik. Zároveň Google Analytics 4 dovoluje zagregovat data podle různých dimenzí: např. kategorie zařízení, pohlaví, země atd., a podívat se na podrobnější data.

Níže naleznete návod, kde krok za krokem popisuji, jak rychle zobrazit základní konverzní trasu, která Vám poskytne nezbytnou informaci o chování zákazníků na webu.

Návod

Na začátek bych ráda zmínila to, že data v Excelu na konci návodu jsou fiktivní a mnou vymyšlela. Výsledek v GA4 bude vypadat naprosto stejně
  1. Přihlaste se do účtu na GA4;

  2. Na panelu vlevo rozklikněte složku „Průzkumy“;



  3. Ihned před sebou budete mít několik šablon průzkumu, které GA4 defaultně nabízí;

  4. Otevřete šablonu „Průzkum cesty“;



  5. Po otevření šablony budete mít před sebou pracovní rozhraní, kde se nastavují konverzní trasy;

  6. Vás nejvíce budou zajímat sloupce „Proměnné“ a „Nastavení“;

  7. Začnete sloupcem „Nastavení“ a ujistěte se, že máte správně nastavené následující složky: METODA – průzkum cesty, VIZUALIZACE – standardní konverzní trasa;



  8. Pak jdete do složky „Kroky“ a nastavte jednotlivé kroky pro svoji konverzní cestu. Pro přehlednost jsem nastavila jednoduchou konverzní cestu, která se skládá z několika kroků: návštěvnost webu, otevření stránky s možností rezervace, dokončení rezervace. Při výběru jednotlivých kroků můžete pracovat s operátory a/nebo a nastavit podmínky kroku dle svých potřeb. Zároveň každý krok se dá pojmenovat;



  9. V případě potřeby se dá nastavit filtr, přidat vybranou dimenzi do „Rozdělení“ a zobrazit podrobnější data (např. jak vypadá konverzní cesta žen ve věku 18-25 let žijících v Praze);


    Interpretace výsledků


    GA4 Vám zobrazí grafický a tabulkový výsledek. Tabulka bude obsahovat následující atributy: „Uživatelé (% z kroku 1)“, „Míra dokončení“, „Opuštění“ a „Míra opuštění“. Jedná se o data v absolutním a relativním vyjádření.


    První atribut (sloupec) vyjadřuje, kolik procent uživatelů z předchozího kroku uskutečnilo daný krok. V mém případě data kroku č. 2 „Stránka s rezervaci“ říkají, že 250 uživatelů z kroku č.1 „První otevření/návštěva“, nebo 20,0 % z těch, kdo navštívil web, otevřelo stránku s rezervací, a 30 lidí, nebo 3 % z těch, kdo navštívil web (krok č. 1), dokončilo rezervaci. Tzn., že ve sloupci „Uživatelé (% z kroku 1)“, procentuální vyjádření se počítá ve vztahu ke kroku č. 1.


    Atribut „Míra dokončení“ je vyjádřen v relativní hodnotě a odpovídá na dotaz „kolik procent lidí z těch, kdo uskutečnil daný krok, provedlo krok následující?“. Hodnota u kroku č. 2 „Stránka s rezervaci“ říká, že 12 % lidí dokončilo rezervaci.


    Sloupce „Opuštění“ a „Míra opuštění“ obsahují stejnou informaci v různé podobě: celá čísla a procenta. Hodnota 750 u kroku č.1 „První otevření/návštěva“ vyjadřuje to, že 750 z 1000 uživatelů opustili web po prvním kroce. GA4 zobrazuje také sloupcový graf, který je grafickým vyjádřením tabulkových dat.


Děkuji za pozornost. :)


Co je konverzní trasa?

Konverzní trasa, také známá jako cesta zákazníka, je digitální cesta, která se skládá z kroků, které uživatel podnikl před provedením konverzní akce. Tyto kroky mohou zahrnovat kliknutí na reklamu, návštěvu webu, prohlížení produktu, interakci s e-mailem a mnoho dalšího.

Proč jsou konverzní trasy důležité?

Sledování konverzních tras poskytuje podnikům/společnostem hlubší pochopení o tom, jak kampaň nebo web ovlivňuje rozhodování různých uživatelů. Pomáhá identifikovat klíčové body a kanály, které přispívají k rozhodování konkrétní skupiny uživatelů o dokončení konverzní akce (nákupu/rezervaci/vyplnění formuláře atd.) a umožňuje podnikům optimalizovat marketingové strategie pro dosažení maximálních výsledků.

Nastavení konverzní trasy v GA4

Google Analytics nabízí cenný nástroj zvaný "Průzkum cesty", který pomáhá zachytit to, jak návštěvníci webu interagují s obsahem webu, a jak velký podíl uživatelů opustí web, než dokončí primární konverzní akci. Tento nástroj umožňuje nastavit libovolnou konverzní trasu na základě událostí, konverzí a dalších metrik. Zároveň Google Analytics 4 dovoluje zagregovat data podle různých dimenzí: např. kategorie zařízení, pohlaví, země atd., a podívat se na podrobnější data.

Níže naleznete návod, kde krok za krokem popisuji, jak rychle zobrazit základní konverzní trasu, která Vám poskytne nezbytnou informaci o chování zákazníků na webu.

Návod

Na začátek bych ráda zmínila to, že data v Excelu na konci návodu jsou fiktivní a mnou vymyšlela. Výsledek v GA4 bude vypadat naprosto stejně
  1. Přihlaste se do účtu na GA4;

  2. Na panelu vlevo rozklikněte složku „Průzkumy“;



  3. Ihned před sebou budete mít několik šablon průzkumu, které GA4 defaultně nabízí;

  4. Otevřete šablonu „Průzkum cesty“;



  5. Po otevření šablony budete mít před sebou pracovní rozhraní, kde se nastavují konverzní trasy;

  6. Vás nejvíce budou zajímat sloupce „Proměnné“ a „Nastavení“;

  7. Začnete sloupcem „Nastavení“ a ujistěte se, že máte správně nastavené následující složky: METODA – průzkum cesty, VIZUALIZACE – standardní konverzní trasa;



  8. Pak jdete do složky „Kroky“ a nastavte jednotlivé kroky pro svoji konverzní cestu. Pro přehlednost jsem nastavila jednoduchou konverzní cestu, která se skládá z několika kroků: návštěvnost webu, otevření stránky s možností rezervace, dokončení rezervace. Při výběru jednotlivých kroků můžete pracovat s operátory a/nebo a nastavit podmínky kroku dle svých potřeb. Zároveň každý krok se dá pojmenovat;



  9. V případě potřeby se dá nastavit filtr, přidat vybranou dimenzi do „Rozdělení“ a zobrazit podrobnější data (např. jak vypadá konverzní cesta žen ve věku 18-25 let žijících v Praze);


    Interpretace výsledků


    GA4 Vám zobrazí grafický a tabulkový výsledek. Tabulka bude obsahovat následující atributy: „Uživatelé (% z kroku 1)“, „Míra dokončení“, „Opuštění“ a „Míra opuštění“. Jedná se o data v absolutním a relativním vyjádření.


    První atribut (sloupec) vyjadřuje, kolik procent uživatelů z předchozího kroku uskutečnilo daný krok. V mém případě data kroku č. 2 „Stránka s rezervaci“ říkají, že 250 uživatelů z kroku č.1 „První otevření/návštěva“, nebo 20,0 % z těch, kdo navštívil web, otevřelo stránku s rezervací, a 30 lidí, nebo 3 % z těch, kdo navštívil web (krok č. 1), dokončilo rezervaci. Tzn., že ve sloupci „Uživatelé (% z kroku 1)“, procentuální vyjádření se počítá ve vztahu ke kroku č. 1.


    Atribut „Míra dokončení“ je vyjádřen v relativní hodnotě a odpovídá na dotaz „kolik procent lidí z těch, kdo uskutečnil daný krok, provedlo krok následující?“. Hodnota u kroku č. 2 „Stránka s rezervaci“ říká, že 12 % lidí dokončilo rezervaci.


    Sloupce „Opuštění“ a „Míra opuštění“ obsahují stejnou informaci v různé podobě: celá čísla a procenta. Hodnota 750 u kroku č.1 „První otevření/návštěva“ vyjadřuje to, že 750 z 1000 uživatelů opustili web po prvním kroce. GA4 zobrazuje také sloupcový graf, který je grafickým vyjádřením tabulkových dat.


Děkuji za pozornost. :)


Co je konverzní trasa?

Konverzní trasa, také známá jako cesta zákazníka, je digitální cesta, která se skládá z kroků, které uživatel podnikl před provedením konverzní akce. Tyto kroky mohou zahrnovat kliknutí na reklamu, návštěvu webu, prohlížení produktu, interakci s e-mailem a mnoho dalšího.

Proč jsou konverzní trasy důležité?

Sledování konverzních tras poskytuje podnikům/společnostem hlubší pochopení o tom, jak kampaň nebo web ovlivňuje rozhodování různých uživatelů. Pomáhá identifikovat klíčové body a kanály, které přispívají k rozhodování konkrétní skupiny uživatelů o dokončení konverzní akce (nákupu/rezervaci/vyplnění formuláře atd.) a umožňuje podnikům optimalizovat marketingové strategie pro dosažení maximálních výsledků.

Nastavení konverzní trasy v GA4

Google Analytics nabízí cenný nástroj zvaný "Průzkum cesty", který pomáhá zachytit to, jak návštěvníci webu interagují s obsahem webu, a jak velký podíl uživatelů opustí web, než dokončí primární konverzní akci. Tento nástroj umožňuje nastavit libovolnou konverzní trasu na základě událostí, konverzí a dalších metrik. Zároveň Google Analytics 4 dovoluje zagregovat data podle různých dimenzí: např. kategorie zařízení, pohlaví, země atd., a podívat se na podrobnější data.

Níže naleznete návod, kde krok za krokem popisuji, jak rychle zobrazit základní konverzní trasu, která Vám poskytne nezbytnou informaci o chování zákazníků na webu.

Návod

Na začátek bych ráda zmínila to, že data v Excelu na konci návodu jsou fiktivní a mnou vymyšlela. Výsledek v GA4 bude vypadat naprosto stejně
  1. Přihlaste se do účtu na GA4;

  2. Na panelu vlevo rozklikněte složku „Průzkumy“;



  3. Ihned před sebou budete mít několik šablon průzkumu, které GA4 defaultně nabízí;

  4. Otevřete šablonu „Průzkum cesty“;



  5. Po otevření šablony budete mít před sebou pracovní rozhraní, kde se nastavují konverzní trasy;

  6. Vás nejvíce budou zajímat sloupce „Proměnné“ a „Nastavení“;

  7. Začnete sloupcem „Nastavení“ a ujistěte se, že máte správně nastavené následující složky: METODA – průzkum cesty, VIZUALIZACE – standardní konverzní trasa;



  8. Pak jdete do složky „Kroky“ a nastavte jednotlivé kroky pro svoji konverzní cestu. Pro přehlednost jsem nastavila jednoduchou konverzní cestu, která se skládá z několika kroků: návštěvnost webu, otevření stránky s možností rezervace, dokončení rezervace. Při výběru jednotlivých kroků můžete pracovat s operátory a/nebo a nastavit podmínky kroku dle svých potřeb. Zároveň každý krok se dá pojmenovat;



  9. V případě potřeby se dá nastavit filtr, přidat vybranou dimenzi do „Rozdělení“ a zobrazit podrobnější data (např. jak vypadá konverzní cesta žen ve věku 18-25 let žijících v Praze);


    Interpretace výsledků


    GA4 Vám zobrazí grafický a tabulkový výsledek. Tabulka bude obsahovat následující atributy: „Uživatelé (% z kroku 1)“, „Míra dokončení“, „Opuštění“ a „Míra opuštění“. Jedná se o data v absolutním a relativním vyjádření.


    První atribut (sloupec) vyjadřuje, kolik procent uživatelů z předchozího kroku uskutečnilo daný krok. V mém případě data kroku č. 2 „Stránka s rezervaci“ říkají, že 250 uživatelů z kroku č.1 „První otevření/návštěva“, nebo 20,0 % z těch, kdo navštívil web, otevřelo stránku s rezervací, a 30 lidí, nebo 3 % z těch, kdo navštívil web (krok č. 1), dokončilo rezervaci. Tzn., že ve sloupci „Uživatelé (% z kroku 1)“, procentuální vyjádření se počítá ve vztahu ke kroku č. 1.


    Atribut „Míra dokončení“ je vyjádřen v relativní hodnotě a odpovídá na dotaz „kolik procent lidí z těch, kdo uskutečnil daný krok, provedlo krok následující?“. Hodnota u kroku č. 2 „Stránka s rezervaci“ říká, že 12 % lidí dokončilo rezervaci.


    Sloupce „Opuštění“ a „Míra opuštění“ obsahují stejnou informaci v různé podobě: celá čísla a procenta. Hodnota 750 u kroku č.1 „První otevření/návštěva“ vyjadřuje to, že 750 z 1000 uživatelů opustili web po prvním kroce. GA4 zobrazuje také sloupcový graf, který je grafickým vyjádřením tabulkových dat.


Děkuji za pozornost. :)

CHCETE-LI PROBRAT VÁŠ PROJEKT NEBO ZÍSKAT VÍCE INFORMACÍ, KONTAKTUJTE MĚ:

CHCETE-LI PROBRAT VÁŠ PROJEKT NEBO ZÍSKAT VÍCE INFORMACÍ, KONTAKTUJTE MĚ:

CHCETE-LI PROBRAT VÁŠ PROJEKT NEBO ZÍSKAT VÍCE INFORMACÍ, KONTAKTUJTE MĚ:

CHCETE-LI PROBRAT VÁŠ PROJEKT NEBO ZÍSKAT VÍCE INFORMACÍ, KONTAKTUJTE MĚ:

CHCETE-LI PROBRAT VÁŠ PROJEKT NEBO ZÍSKAT VÍCE INFORMACÍ, KONTAKTUJTE MĚ:

Tatsiana Shalauka

Tatsiana Shalauka

Tatsiana Shalauka

Tatsiana Shalauka

Tatsiana Shalauka

Copyright © 2023 Tatsiana Shalauka. Všechna práva vyhrazena.