Online reklama

Online reklama

Online reklama

Online reklama

Online reklama

Úspěch vašeho podnikání

Úspěch vašeho podnikání

Úspěch vašeho podnikání

Úspěch vašeho podnikání

Úspěch vašeho podnikání

Tržby klesly dolů? Neroste počet objednávek?
Nejste vidět na internetu a konkurence prosperuje?
Tržby klesly dolů? Neroste počet objednávek?
Nejste vidět na internetu a konkurence prosperuje?
Tržby klesly dolů? Neroste počet objednávek?
Nejste vidět na internetu a konkurence prosperuje?
Tržby klesly dolů? Neroste počet objednávek?
Nejste vidět na internetu a konkurence prosperuje?
Tržby klesly dolů? Neroste počet objednávek?
Nejste vidět na internetu a konkurence prosperuje?

KDO MÁ MOU DŮVĚRU?

Pokud je vaším cílem:

01

Zvýšit tržby

Výkonnostní online reklama Vám pomůže. Tento typ reklamy je založen na výsledcích, tzn., že inzerent platí pouze za provedenou akci.

02

Získávat nové zákazníky

Online reklama je nejrychlejší a nejjednodušší způsob oslovit potenciální zákazníky. Pomocí remarketigu dokážeme oslovit stejné uživatele několikrát v rámci nákupní cesty.

03

Budování brandu

Bannerová, responzivní a video reklama na Google, sociálních sítích a YouTube zasáhne přesně nadefinované publikum a zvýší povědomí o značce.

04

Předběhnout konkurenci

Pomocí analytických nástrojů můžeme zjistit, jak a jakou reklamu dělá konkurence, a hlavně zacílit reklamu na klienty konkurence.

pak se bez on-line reklamy neobejdete.

Rozjedu váš business s minimálními náklady a maximálním výkonem.

Rozjedu váš business s minimálními náklady a maximálním výkonem.

Rozjedu váš business s minimálními náklady a maximálním výkonem.

JAK TO VYŘEŠÍM?

JAK TO VYŘEŠÍM?

Připravím pro vás:

Připravím pro vás:

Připravím pro vás:

Připravím pro vás:

Připravím pro vás:

01

01

01

01

01

Produktovou analýzu

Produktovou analýzu

Produktovou analýzu

Produktovou analýzu

Produktovou analýzu

Tento proces Vám pomůže pochopit hlavní vlastnosti, funkčnost a výhody vašeho produktu, na jejichž základě se dá vyjádřit hodnota/přidaná hodnota pro klienta, která se zahrne do reklamy a marketingové strategie. 

Tento proces Vám pomůže pochopit hlavní vlastnosti, funkčnost a výhody vašeho produktu, na jejichž základě se dá vyjádřit hodnota/přidaná hodnota pro klienta, která se zahrne do reklamy a marketingové strategie. 

Tento proces Vám pomůže pochopit hlavní vlastnosti, funkčnost a výhody vašeho produktu, na jejichž základě se dá vyjádřit hodnota/přidaná hodnota pro klienta, která se zahrne do reklamy a marketingové strategie. 

Tento proces Vám pomůže pochopit hlavní vlastnosti, funkčnost a výhody vašeho produktu, na jejichž základě se dá vyjádřit hodnota/přidaná hodnota pro klienta, která se zahrne do reklamy a marketingové strategie. 

Tento proces Vám pomůže pochopit hlavní vlastnosti, funkčnost a výhody vašeho produktu, na jejichž základě se dá vyjádřit hodnota/přidaná hodnota pro klienta, která se zahrne do reklamy a marketingové strategie. 

02

02

02

02

02

Analýzu cílové skupiny

Analýzu cílové skupiny

Analýzu cílové skupiny

Analýzu cílové skupiny

Analýzu cílové skupiny

Pochopení a definice cílové skupiny, její segmentace na primární a sekundární, zjištění obav, potřeb a přání klientů má velký dopad na chod vašeho businessu.

Pochopení a definice cílové skupiny, její segmentace na primární a sekundární, zjištění obav, potřeb a přání klientů má velký dopad na chod vašeho businessu.

Pochopení a definice cílové skupiny, její segmentace na primární a sekundární, zjištění obav, potřeb a přání klientů má velký dopad na chod vašeho businessu.

Pochopení a definice cílové skupiny, její segmentace na primární a sekundární, zjištění obav, potřeb a přání klientů má velký dopad na chod vašeho businessu.

Pochopení a definice cílové skupiny, její segmentace na primární a sekundární, zjištění obav, potřeb a přání klientů má velký dopad na chod vašeho businessu.

03

03

03

03

03

Marketingovou on-line strategii

Marketingovou on-line strategii

Marketingovou on-line strategii

Marketingovou on-line strategii

Marketingovou on-line strategii

Online strategie zahrnuje analýzu a volbu relevantních reklamních platforem (sociální sítě, Google, Seznam atd.), inzertních nákladů, druhu reklamy (textová, responzivní, bannerová atd.), cílení (zájmy, věk, geografické cílení atd.).

Online strategie zahrnuje analýzu a volbu relevantních reklamních platforem (sociální sítě, Google, Seznam atd.), inzertních nákladů, druhu reklamy (textová, responzivní, bannerová atd.), cílení (zájmy, věk, geografické cílení atd.).

Online strategie zahrnuje analýzu a volbu relevantních reklamních platforem (sociální sítě, Google, Seznam atd.), inzertních nákladů, druhu reklamy (textová, responzivní, bannerová atd.), cílení (zájmy, věk, geografické cílení atd.).

Online strategie zahrnuje analýzu a volbu relevantních reklamních platforem (sociální sítě, Google, Seznam atd.), inzertních nákladů, druhu reklamy (textová, responzivní, bannerová atd.), cílení (zájmy, věk, geografické cílení atd.).

Online strategie zahrnuje analýzu a volbu relevantních reklamních platforem (sociální sítě, Google, Seznam atd.), inzertních nákladů, druhu reklamy (textová, responzivní, bannerová atd.), cílení (zájmy, věk, geografické cílení atd.).

04

04

04

04

04

Tvorbu reklamních účtů

Tvorbu reklamních účtů

Tvorbu reklamních účtů

Tvorbu reklamních účtů

Tvorbu reklamních účtů

Postarám se o založení veškerých reklamních účtů pro váš business.

Postarám se o založení veškerých reklamních účtů pro váš business.

Postarám se o založení veškerých reklamních účtů pro váš business.

Postarám se o založení veškerých reklamních účtů pro váš business.

Postarám se o založení veškerých reklamních účtů pro váš business.

05

05

05

05

05

Nastavení analytických nástrojů

Nastavení analytických nástrojů

Nastavení analytických nástrojů

Nastavení analytických nástrojů

Nastavení analytických nástrojů

Za účelem dosažení úspěšné business strategie je potřeba vědět, jak se uživatelé na webu chovají, a jak se na tom chování podílí placená reklama, a to díky nastavení webové analytiky. V dnešní době se bez dat o návštěvnosti webu neposunete.

Za účelem dosažení úspěšné business strategie je potřeba vědět, jak se uživatelé na webu chovají, a jak se na tom chování podílí placená reklama, a to díky nastavení webové analytiky. V dnešní době se bez dat o návštěvnosti webu neposunete.

Za účelem dosažení úspěšné business strategie je potřeba vědět, jak se uživatelé na webu chovají, a jak se na tom chování podílí placená reklama, a to díky nastavení webové analytiky. V dnešní době se bez dat o návštěvnosti webu neposunete.

Za účelem dosažení úspěšné business strategie je potřeba vědět, jak se uživatelé na webu chovají, a jak se na tom chování podílí placená reklama, a to díky nastavení webové analytiky. V dnešní době se bez dat o návštěvnosti webu neposunete.

Za účelem dosažení úspěšné business strategie je potřeba vědět, jak se uživatelé na webu chovají, a jak se na tom chování podílí placená reklama, a to díky nastavení webové analytiky. V dnešní době se bez dat o návštěvnosti webu neposunete.

06

06

06

06

06

Nastavení a spuštěním reklamy

Nastavení a spuštěním reklamy

Nastavení a spuštěním reklamy

Nastavení a spuštěním reklamy

Nastavení a spuštěním reklamy

Zabezpečím vám kompletní nastavení reklamních kampaní.

Zabezpečím vám kompletní nastavení reklamních kampaní.

Zabezpečím vám kompletní nastavení reklamních kampaní.

Zabezpečím vám kompletní nastavení reklamních kampaní.

Zabezpečím vám kompletní nastavení reklamních kampaní.

CO TÍM ZÍSKÁTE?

CO TÍM ZÍSKÁTE?

A vy tak získáte:

A vy tak získáte:

A vy tak získáte:

A vy tak získáte:

A vy tak získáte:

01

01

01

01

01

Rychlé výsledky

Rychlé výsledky

Rychlé výsledky

Rychlé výsledky

Rychlé výsledky

Okamžité výsledky v podobně trafficu z reklamy budou vidět ihned.

Okamžité výsledky v podobně trafficu z reklamy budou vidět ihned.

Okamžité výsledky v podobně trafficu z reklamy budou vidět ihned.

Okamžité výsledky v podobně trafficu z reklamy budou vidět ihned.

Okamžité výsledky v podobně trafficu z reklamy budou vidět ihned.

02

02

02

02

02

Zásah primární cílovky

Zásah primární cílovky

Zásah primární cílovky

Zásah primární cílovky

Zásah primární cílovky

V reklamních systémech nastavíme co nejpřesnější cílení. Víceméně jednotlivé platformy dovolují cílit na návštěvníky konkurenčních webů, klíčová slova a look-like uživatele.

V reklamních systémech nastavíme co nejpřesnější cílení. Víceméně jednotlivé platformy dovolují cílit na návštěvníky konkurenčních webů, klíčová slova a look-like uživatele.

V reklamních systémech nastavíme co nejpřesnější cílení. Víceméně jednotlivé platformy dovolují cílit na návštěvníky konkurenčních webů, klíčová slova a look-like uživatele.

V reklamních systémech nastavíme co nejpřesnější cílení. Víceméně jednotlivé platformy dovolují cílit na návštěvníky konkurenčních webů, klíčová slova a look-like uživatele.

V reklamních systémech nastavíme co nejpřesnější cílení. Víceméně jednotlivé platformy dovolují cílit na návštěvníky konkurenčních webů, klíčová slova a look-like uživatele.

03

03

03

03

03

Skvělý poměr cena/výkon

Skvělý poměr cena/výkon

Skvělý poměr cena/výkon

Skvělý poměr cena/výkon

Skvělý poměr cena/výkon

Na základě zkušeností a dovedností v oblasti online reklamy ji dokážu nastavit tak, abychom minimalizovali náklady za akci (konverze, proklik, zobrazení atd.) a maximalizovali výkon.

Na základě zkušeností a dovedností v oblasti online reklamy ji dokážu nastavit tak, abychom minimalizovali náklady za akci (konverze, proklik, zobrazení atd.) a maximalizovali výkon.

Na základě zkušeností a dovedností v oblasti online reklamy ji dokážu nastavit tak, abychom minimalizovali náklady za akci (konverze, proklik, zobrazení atd.) a maximalizovali výkon.

Na základě zkušeností a dovedností v oblasti online reklamy ji dokážu nastavit tak, abychom minimalizovali náklady za akci (konverze, proklik, zobrazení atd.) a maximalizovali výkon.

Na základě zkušeností a dovedností v oblasti online reklamy ji dokážu nastavit tak, abychom minimalizovali náklady za akci (konverze, proklik, zobrazení atd.) a maximalizovali výkon.

04

04

04

04

04

Měřitelnost výkonu reklamy

Měřitelnost výkonu reklamy

Měřitelnost výkonu reklamy

Měřitelnost výkonu reklamy

Měřitelnost výkonu reklamy

Díky nastavené analytice budeme měřit všechny kroky uživatelů na webu a také jednotlivých reklam.

Díky nastavené analytice budeme měřit všechny kroky uživatelů na webu a také jednotlivých reklam.

Díky nastavené analytice budeme měřit všechny kroky uživatelů na webu a také jednotlivých reklam.

Díky nastavené analytice budeme měřit všechny kroky uživatelů na webu a také jednotlivých reklam.

Díky nastavené analytice budeme měřit všechny kroky uživatelů na webu a také jednotlivých reklam.

05

05

05

05

05

Okamžité zvýšení povědomí

Okamžité zvýšení povědomí

Okamžité zvýšení povědomí

Okamžité zvýšení povědomí

Okamžité zvýšení povědomí

Po spuštění online reklamy budete vidět na internetu ihned.

Po spuštění online reklamy budete vidět na internetu ihned.

Po spuštění online reklamy budete vidět na internetu ihned.

Po spuštění online reklamy budete vidět na internetu ihned.

Po spuštění online reklamy budete vidět na internetu ihned.

Zní to jako plán?

Kontaktujte mě pomocí formuláře níže a pojďme společně posunout váš projekt na novou úroveň!

Děkuji za vaši důvěru!

CHCETE-LI PROBRAT VÁŠ PROJEKT NEBO ZÍSKAT VÍCE INFORMACÍ, KONTAKTUJTE MĚ:

CHCETE-LI PROBRAT VÁŠ PROJEKT NEBO ZÍSKAT VÍCE INFORMACÍ, KONTAKTUJTE MĚ:

CHCETE-LI PROBRAT VÁŠ PROJEKT NEBO ZÍSKAT VÍCE INFORMACÍ, KONTAKTUJTE MĚ:

CHCETE-LI PROBRAT VÁŠ PROJEKT NEBO ZÍSKAT VÍCE INFORMACÍ, KONTAKTUJTE MĚ:

CHCETE-LI PROBRAT VÁŠ PROJEKT NEBO ZÍSKAT VÍCE INFORMACÍ, KONTAKTUJTE MĚ:

Tatsiana Shalauka

Tatsiana Shalauka

Tatsiana Shalauka

Tatsiana Shalauka

Copyright © 2023 Tatsiana Shalauka. Všechna práva vyhrazena.